09.04.2012 Uskákané dvouzkoušky II Mělník - Mlazice

Velikonoční pondělí se pro nás konalo ve znamení agility v Mělníce. Počasíčko vyšlo naprosto luxusně, o 13° C a sluníčko by se nám ani nezdálo. v Mělníce se budeme účastnit dvou intenzivek, tak jsme si zároveň jeli omrknout terén ;) Přes hodně nevydařený první běh, kdy se Arnold nebyl schopen koncentrovat a zabýval se zběsilým pobíháním po parkuru a čucháním, jsme si na druhém běhu spravili chuť a skončili s parádním výsledkem i časem na 1. místě. A i kdyby ne, panička byla šťastná jak blecha, protože Arnold předvedl, jak umí běžet naplno a přitom vnímat každý můj pohyb. Dokázal před překážkou po slalomu, kterou jsem málem vynechala a na poslední chvíli jsem na ni ukázala a pes v setině sekundy změnil směr a nenechal nás v tom. Gratulace za druhý běh tedy patří hlavně jemu!!!

 

Výsledky:

Rozhodčí - Eva Plíštilová

Zkouška SA1 I. DIS (už jsem se na jeho pobíhání nemohla dívat a ve slalomu jsem na něj šáhla, abych ho zklidnila :D )

Zkouška SA1 II. 1/9, 35.01 s, 0 tr. b., 3.91 m/s

Všechny fotečky: zboza3aj.rajce.idnes.cz/09.04.2012_Dvojzkousky_Melnik/