V. závod canicrossového seriálu CC pohár 2014

Po nedělním V. závodě canicrossového seriálu obsadila Pája s Falkem v celkové tabulce 7. místo a já s Arnoldem držíme místo 14. :) Tentokrát nás čekala trať o délce cca 5 km, ovšem s mírně náročným stoupáním. Protože není Arnold po operaci vazu v koleni ještě zpět v kondici a nasvalení, byl mi zapůjčen český horský pes Busty. Arnoušek zvládal velmi hlasitě fandit z našeho auta. S Bustym to byl adrenalin, starty má v maximální rychlosti, což mě totálně odrovnalo a zbytek času jsem to rozdýchávala :D Zvládli jsme venčeníčko i koupačku. Pája ovšem nezaváhala a brala to vážně jako vždy - s Falkem se v tomto závodě umístili na perfektním 4. místě ze 12 psů. A že se sešlo hodně profíků! Já s Bustym jsme obsadili 10. místo, což nás vůbec nemrzí, protože jsem si to dali spíš na pohodu. Příští a poslední závod této série nás čeká 11. 10. V celkové tabulce je Pája na 7. místě - bohužel jí hodně uškodilo, když se na minulém závodě ztratila a její běh tak nebyl bodován. I tak bude ovšem bojovat o místo v top 5 a budeme jí moc držet palce! Mně s Arnoldem se počítají jen body dosud dosažené a body s Bustym zvlášť, takže s pořadím nijak razantně nepohneme.

Za nejlepší fotky děkujeme Šimonovi Cipro!!!! Reportáž na Běhejsepsem.