Kácovský tuplák II. aneb Jak to nejmenší Deborka natřela 17ti dalším psům :)

V sobotu jsme dopoledni jeli na brigádu na náš domovský cvičák a poté se odpoledne přesunovali na trojzkoušky do Kácova. S Arnoldem nás čekal boj o součet všech běhů ze seriálu zkoušek Kácovský tuplák I. a II. V prvním běhu jsem ho nechala samotného vyřešit náběh do tunelu na delší ruku, což vedlo k tomu, že se mi stočil na áčko, takže dis. Ani Deborka mi prvním během úplně nepřidala na náladě, chtěla vítat paní rozhodčí a ve slalomu mi vyběhla ob tyčku, takže časová ztráta a chyba. V druhém běhu jsme s Arnoldem nasbírali za dvě odmítnutí a jednu chybu 15 tr.b. + časovou ztrátu, s Deborkou jsme zaběhly čistý běh a s postupovkou 3,79 m/s se umístily na 2. místě. Třetí běh vypadal s Arnoldem dost dost nadějně, ale moje touha prchnout mu od tunelu byla náležitě potrestána odmítačkou, takže 5 tr.b. s postupovkou 3,75 m/s. No, jak se krásně připravit o bednu ;) Deborka zapla tryskomety a díky čistému běhu se s postupovkou 3,90 m/s umístila na 1. místě a vyhrála i součet všech 3 běhů!!!! Odvážela jsem si kromě dvou splněných zkoušek do A3 hodně krásných cen včetně velkého tupláku od pivovaru Kácov, do kterého by se Deborka klidně vešla :D