Intenzivka s Terkou Královou

Přestože to zrána vypadalo spíš tak, že zůstaneme trčat v kopci za naší vesnicí, nakonec se zadařilo a já jsem se bezpečně dopravila do Olomouce, kde nás čekala odpolední makačka pod vedením Terky. Věděla jsem, že nás čekají perné časy a žádná flákárna nehrozí :D Na olomoucké umělce se nám běhalo jako vždy skvěle, špatné počasí - neustálý déšt a zima, vyrovnával catering, došlo i na ochutnávku moravské slivovičky 8-) Prali jsme se s parkurem, prali a nakonec se nám nevedlo nijak zle. Dokumentace ovšem pokulhávala, neboť jsem zapomněla kartu do foťáku. Video máme tedy jen kratičké, a to díky ochotné spoluběhající kolegyni :) Neděli jsme celou prováleli, jak mě všechno bolelo, holt kondička kvůli absenci pravidelného běhání zmizela někde v nenávratnu...

 


Video zde: youtu.be/WXCDDFVd8SY